1 juli 2011

ナイジェリアのUPF大会 UPF:s möte i Nigeria

2011/06/30
私達の息子を含め、今日五人の子供たちがが清平の40修に旅立ちました。
Peter, Johannes, Josepf, Johan och Takaaki åkte till Cheong Pyeong för att del ta i 40-dagars seminarium.
少し早めに言って、ソウル観光をするそうです。
Först vill de göra lite sightseeing i Seoul.
今回の清平40修に参加するスウェーデンからの子供たちは11名です。
 11 ungdommar är med det här seminariet.

Rivetti宅で、ナイジェリアのUPF大会に出席する地方政治家と話をする機会がありました。
Hemma hos Rivetti hade vi möte med en kommunpolitiker som åker till Nigerial för att del ta i UPF:s möte där.
この祝福家庭の長女の学校の宗教の先生でもあることが、 きっかけでした。UPFについては既にインターネットで自分で調べていて、UPFの超宗教活動とか、UPFのユニバーサルプリンシプルズに共感をもってい るということです。
Han har redan kollat vad UPF är på nätet och håller med UPF:s arbete med olika religioner och de universella principerna.
今日はUPFの説明よりは寧ろUCについてお話ししました。
Idag pratade vi mer om FVE än UPF.
このような大会に招待して、私に何をしてほしいのかと聞いてきたので、聞い たメッセージが正しいと感じたなら、他の人にも伝えて欲しいと答えました。
Eftersom han hade frågat vad vi vill med honom efter konferencen i Nigeria, svarade jag att vi vill att han dela ut med andra vad han tycker bra med mötet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar